Tävling i Nybro

Idag har jag och Poppie tävlat hoppning, vi startade 1meter och 110. I 1meter klassen gick allt väldigt bra, poppie sög tag i alla hinder och vi fick ett bra flyt hela rundan men kunde nog gasat lite mer i omhoppningen. Men vi blev nollade och vår tid räckte till en sjunde plats och det var nio placerade.

Sen i 110 så startade jag bland dom sista och det var ca 32 startande, så jag satt och kollade ett tag på hur dom andra red osv. Vi nollade även grundhoppningen här också. Man hoppade grundhoppningen först sen fick man vänta tills alla hade hoppat så började omhoppningen. Det blev 20 stycken som kom till omhoppning och vi nollade den också och hamnade på plats tio och det var åtta placerade. Så jag är jätte nöjd över dagen, Poppie skötte sig exemplariskt och tyckte att det var himla roligt att få hoppa :D Och så måste jag tacka min duktiga hästskötare, Charlie som var med hela dagen och hjälpte mig <3

Det blev några bilder från framridningen med min kamera iaf. Sen var mammas sambo (han är fotograf precis som min mamma) där och fotograferade mig i första klassen så det kommer lite bilder när jag får dom :D


Dagens outfit - Poppie                                Dagens Outfit - Steffie
Träns: Dyon                                              Stövlar: Tretorn
Huva: JW                                                  Ridbyxor: JW
Förbygel: Gekås                                        Jacka: Kingslands jacka & Equiline jacka under
Schabrak: Equiline chrome                         Hjälm: Lamicell Transformer
Sadel: JW                                                 Vantar: Kingsland
Padd: Mattes                                             Sporrar: Stübben
Ländtäcke: Vet ej
Skydd: Eskadron
Boots: PC







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0