Onsdag=otursdag

I onsdag hade jag värsta oturdagen på länge.. Började men att min sovmorgon gick åt skogen, områdeskötaren stod med lövblåsare utanför mitt fönster redan vid 7.30. Sen håller inte träningen med hästen på att bli av då bilen inte blev klar i tid hos verkstan. Men kom iaf iväg tillslut. Sen går mina ridstövlar sönder för 100e gången.. Hästen beter sig inte alls som vanligt utan är falsk i bjudning. I slutet gick det iaf bättre. Väl hemma från träningen, ska bara låsa släpet o ska öppna bagageluckan för att hämta låset. Då går hela bilen i baklås... Det är en gammal bil som man måste låsa med nyckel så jag lämnar alltid nyckeln i så jag inte ska tappa den när jag är i stallet. Så där står jag själv på stallplan kl 21.50 o kommer inte in i bilen. Dagen kunde inte ha slutat sämre...

/E



Kommentarer
Astrid

Hej

Råkade hitta eran blogg och blev väldigt glad över att se era fina kwpn tp hästar! Dom ser verkligen trevliga ut. Jag har själv ett kwpn tp sto e. Manno, ue. Patijn som jag håller på att rida in, hon är ganska lik era hästar, kanske är dom släkt? Jag har bara haft henne i snart tre månader men är helt såld. Bloggar om hennes utbildning.

Med vänlig hälsning, Astrid

2012-04-05 @ 18:23:59
URL: http://cimona.myshowroom.se
Emma

Steffies Poppie är också efter Manno så nog är dem släkt och Binkie är din också släkt med fast på längre håll! :) Binkie köpte jag som 2åring och red in själv också. Det krävs mycket jobb med dessa hästar att börja arbeta rätt med deras raka rygg och höga knän men så trevliga och arbetavilliga hästar så det är galet. Följ gärna bloggen och se hur det går för oss! :D

/Emma & Binkie

2012-04-08 @ 12:55:36
URL: http://kwpntp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0