Förra veckans tävling

Jaa.. Har ju inte skrivit pga att tävlingen inte gick som tänkt. Hon var hur fin som helst på framridningen och Jane, min tränare som var på plats var jättenöjd men den också. Sen väl på banan hoppade hon första och andra hindret helt kanon. Sen till trean gör hon likadant som förra tävlingen. Stänger av helt ett galoppsprång innan o vägrar. Tillslut tar jag i för kung o fosterland för att få över henne då hoppar hon men kastar sig åt vänster direkt så jag flyger av efter hindret. Något är tok just nu, antingen i huvet som vi tror eller om hon har ont nån stans. Nästa måndag kommer iaf kiropraktorn till henne.

Idag ska jag ta några språng för att på måndag skutta runt på en klubbtävling o se hur hon beter sig. Spännande.
Tjing. /E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0