Fina hästen

Binkie hade igår kiropraktorn Micke hos sig idag och jaa.. Vad ska man säga. Magisk. Jag kunde tyvärr inte vara med men Malin skulle ha emot han åt mig. Vi gav han inga ledtrådar över vad mitt problem var för att se om han själv hittade det. Och ja, det gjorde han. Nackspärr på högersida och även ner i höger bog. Korset snett pga hennes starka höger bak. Hade bestämt mig fö att inte rida igår utan åka hem o sova men jag kunde inte hålla mig utan skrittade ut en sväng med Emma&Frieda o Michelle&Spirella. Hon kunde nu ställa och böja höger ordentligt, vilken skillnad!

Idag ska hon longeras av Annette nu När jag jobbar från 8 till 22 så det är guld! I morgon blir det hoppning! :)

En kort film på ambre kommer nästa gång jag sitter vid datorn och skriver och inte vid telen.

Nu, mot världens bästa arbete!
/E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0