Lång vecka..

Och längre blir den. Jobbar ända fram till nästa fredag varav ett 18timmars pass och fyra 12timmars. Där emellan ska Binkie också få sin tid.. Tur som är har jag bra människor omkring mig som hjälper till även om jag inte gillar att be om hjälp. Men de gör ett kanonjobb så det blir super!

Klubbhoppningen gick helt ok! Finast i andra rundan där vi fick fint flyt och bättre språng men tyvärr petade hon en bom men i första klassen var hon felfri. :)

Min tränare Jane hoppade henne igår och hon tror det är sadeln som är problemet trots att den var utprovad i augusti förra året men hon har breddat sig så mycket så blir att åka och bygga om min eller byta trots att jag egentligen inte har råd.. Men vad gör man inte för dem fina djuren. Annars tyckte hon att Binkie var fin. Jag fick nya grejer att öva på vilket är kanon. Blir mycket longering med gougen. Passade på att göra det idag också, duktig var hon allt.

På kvällen fick jag fnatt o stack ut o sprang i 25 min o är helt slut just nu så jag kommer att sova mycket gott.
/E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0