hårdträning

Binkie har haft hårdträning den här veckan 3 dressyrlektioner och en hoppträning idag. Hon blir verkligen bara bättre och bättre. Nu längtar jag tills den 1a maj när hon flyttar till ett nytt stall och Sara kommer kunna hjälpa mig med henne oftare :D

Idag blev det ett lättare hoppass för Malin D och jag är nöjd. Det var en lydnadsövning som är nyttig för oss då Binkir är så sjukt kvick och alltid ligger 2 steg framför mig. Sen avslutade vi med en kombination på 1m så jag fick några språng i kroppen inför nästa helgs tävling!

Veckans planering
Måndag: Ma
Tisdag: Ma
Onsdag: Vila
Torsdag: Lä Ho
Fredag: Ut
Lördag: Tävling, 95 & 105
Söndag: Lätt Ma/Ut

Kan ju passa på att förklara förkortningarna också :)
Ma-Markarbete, dressyr
Ma Bo-Markarbete, bommar
Lä-lätt
Ho-Hoppning
Ut-Ut i skogen
Kl-klättring
Sk-Skritt

Använder mig av dessa förkortningar i hennes planeringskalender så använder samma här.


Bilden är från i höstas på Sollentuna Ridklubb

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0