Söndag

Jag sitter fortfarande på mitt andra nattpass och för mig är det ju fortfarande lördag om man säger så. Binkie fick tömköras igår igen. Hon svarade inte helt till en början i böjningen i höger varv men löste sig sedan. I vänster varv blev det mycket galoppfattningar från skritt och halt. Hon skötte sig jättefint.

Beroende på när jag vaknar Senare idag så blir det antingen lite studshoppning med Malin eller så rider jag markarbete själv och i morgon är det hoppträning för Jane som gäller. Jag är taggad och hoppas att hästen är lika fin som i torsdags. Får se om någon kan filma lite.

Flytten som var tänkt idag eller i morgon blir framflyttad till typ nästa lördag, lite beroende på. Det är nog ändå kanske lite skönt då jag slipper stressa så mycket i veckan, den som ändå är fullsmockad. På lördag nästa vecka ska jag också rida Malins häst Alvara. Ett superfint hoppsto o Binkies bästa kompis, dem är så söta tillsammans. Det är dem två på bilden.
Nu är det bara en timma kvar tills jag slutar jobba o sen ska jag hem och sova. Skriver mer i kväll.
/E

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3308768/images/2012/pic_190103821.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0