Min helg

I helgen har jag haft fullt på med att jobba. När jag gick i skolan så hade jag min praktik i Martin Ståhlfors (hovslagare) stall och när jag slutade skolan så har det blivit att jag fortsatt jobba där vissa helger och när det behövs osv. När jag jobbar där så tar jag hand om all stallskötsel för 13 hästar mockar, fyller på vatten, fyller på höpåsar, rider, borstar hästarna m.m. Det är mycket roligt men tar också på krafterna, det är därför jag varit lite borta från bloggen i helgen för efter Martins stall så har jag åkt till mitt och sedan hem och sova typ :P

Poppie vilade i lördags, men jag red igår och det gick väldigt bra! Och idag ska jag och Alice i stallet till ridhuset och rida :)



Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0