Hoppträning

Idag har jag haft stalltjänsten hela långa dagen, räknade just ut att jag var där i 11 timmar.

Sen blev det hoppträning för Malin. En bra lydnadsövning där det framstod klart att jag måste få ordning på den där dumma bogen. Man kan nästan få känslan av att hon har ont när hon står emot. Men vissa dagar går det ju att arbeta bort. Så i morgon ska jag tömköra då hon svarar väldigt bra på det. Brukar bli en riktigt positiv ridtur efter att hon tömkörts så det står på schemat i morgon.

Först ska jag till naprapaten o bli lite rakare. Sen blir det städning o möblering av lägenheten. Kan kanske ta lite bilder så ni får se hur jag bor.

Nä, tack o god natt! :)
/E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0