Hej på er

Måste först säga grattis till Emma och Binkie, vilken tuff utklädnad ni hade! :D

Min helg har spenderats i Göteborg med två kompisar, vi har självklart varit på Göteborg Horse Show och shoppat fina saker och tittat på fina hästar!
Jag köpte ett svart swarovski pannband till Poppie, en KL jacka, en GPA tröja, en lila grep, Macig brush, yttligare en till jacka och en plånbok. Nöjd med mina köp och bild på allt kommer upp under kvällen förhoppningsvis.

Har haft lite problem med min dator som valde att sluta fungera i förra veckan, men har fått en MacBook från mammas jobb så nu kan jag blogga igen :D


Har inga bilder på den här datorn så fick bli en bild ni redan har sett men den är fin att kolla på iaf, eller hur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0