Dagens motion av Binkie

Det här skulle ha publicerats igår men min iphone va knäpp :)

Det blev att tömköra i dag igen. Hon svarade ännu bättre idag än igår så det kommer bli riktigt spännande att sitta upp på henne i morgon.

Dessutom Var jag hos naprapaten i måndags där han "började" räta ut mig, alltså ska jag dit fler gånger. Det sitter så fast så måste göra ett par återbesök. Jag kände skillnad igår när jag satt på en av Hästarna på jobbet. Jag kunde både sitta i lodrät sits och även behålla den när jag red lätt. Innan jag varit så sne att jag suttit mycket framåtlutad för att kunna inverka.

I morgon står det hoppning på schemat. Det ska bli roligt o se om det är någon skillnad när både jag o hästen kört "rehab" denna vecka :)

/E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0